23 januar 2009

Tøyseungene



Her er William og gudbarnet mitt. De leker fint sammen når W endelig finner det for godt å dele lekene sine. Har laget et til hvert album, ble ikke helt like da men det gjør ikke noe.
Den røde har jeg brukt:
brads
rondeller
MM tiny alphas
Jenni bowlin studio alfabet
say it in crustal
retro punch medium
Font: Bradley Hand ITC
QK filefolders
rød bazzill
sassafras lass - serendipity - crimson dots - item #11084
stempel "min venn" - stempelglede

Den blå:
Stiftemaskin
wild aspargus (mme) - polkadots - #wa3224
glimmer mist - frost
heidi swapp ghost hjerte
martha stewart punch
mm tiny alphas
Font: Bradley Hand ITC
QK filefolders

2 kommentarer:

Vibeke 26 januar, 2009 09:25  

Nå har jeg sittet og tittet igjennom bloggen din!! Så mye lekkert du lager!!! (var egentlig på leting etter mini-symaskin, når bloggen din dukket opp) Men jeg er glad jeg stakk innom. Masse inspirasjon å hente her:)

Ønsker deg en riktig god mandag:)

Ane 07 februar, 2009 08:06  

Nydelige LOer! <3

Liker stilen din! Du er jammen dyktig:)

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP