28 mars 2008

Scarlet lime mars


































































Etter en periode uten sånne kitklubber er jeg nå kommet frem til at jeg må ha det likevel. Får jeg ikke noen pakker så kan det godt hende jeg ikke får noen scrappeting i det hele tatt å det går jo ikke ann - andre prioriteringer etter at William kom til verden
Så nå fant jeg ut at jeg skulle prve meg på Scarlet Lime
bildene viser det ble var med i tillegg var det med noen andre ark også
syntes det var litt moro at det var med litt dubbeditter som jeg aaldri hedde tenkt på å hverken bruke eller kjøpe - så gjenstår det bare å se om man får brukt det da

2 kommentarer:

Stine 06 april, 2008 19:29  
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Stine 08 april, 2008 11:26  

Takk for sist, ja jeg syns også det er artig med alle duppedittene du fikk, du skal få igjen blonder når jeg bare finner!! :)

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP